Univerzitet u Beograd - Poljoprivredni fakultet
AgroSpace - Repozitorijum Poljoprivrednog fakulteta
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Management power and strategy in motivating the personnel

Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije

Nema prikaza
Autori
Živković, Dragić
Sredojević, Zorica
Urošević, Mirko
Tešić, Radomir
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel.
Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.
Ključne reči:
strategic control / behavior of company staff / stimulating effect / dissimulating effect / employees performance / negative con­sequences / strategijska kontrola / ponašanje zaposlenih / stimulativno dejstvo / destimulativno dejstvo / učinak zaposlenih / negativne posledice
Izvor:
Strategijski menadžment, 2005, 10, 1-2, 87-90
Izdavač:
  • Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica

ISSN: 0354-8414

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
URI
http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/960
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institucija/grupa
Poljoprivredni fakultet
TY  - JOUR
AU  - Živković, Dragić
AU  - Sredojević, Zorica
AU  - Urošević, Mirko
AU  - Tešić, Radomir
PY  - 2005
UR  - http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/960
AB  - The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel.
AB  - Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.
PB  - Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica
T2  - Strategijski menadžment
T1  - Management power and strategy in motivating the personnel
T1  - Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije
EP  - 90
IS  - 1-2
SP  - 87
VL  - 10
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
ER  - 
@article{
author = "Živković, Dragić and Sredojević, Zorica and Urošević, Mirko and Tešić, Radomir",
year = "2005",
abstract = "The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel., Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.",
publisher = "Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica",
journal = "Strategijski menadžment",
title = "Management power and strategy in motivating the personnel, Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije",
pages = "90-87",
number = "1-2",
volume = "10",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960"
}
Živković, D., Sredojević, Z., Urošević, M.,& Tešić, R.. (2005). Management power and strategy in motivating the personnel. in Strategijski menadžment
Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica., 10(1-2), 87-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
Živković D, Sredojević Z, Urošević M, Tešić R. Management power and strategy in motivating the personnel. in Strategijski menadžment. 2005;10(1-2):87-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960 .
Živković, Dragić, Sredojević, Zorica, Urošević, Mirko, Tešić, Radomir, "Management power and strategy in motivating the personnel" in Strategijski menadžment, 10, no. 1-2 (2005):87-90,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu AgroSpace | Pošaljite zapažanja

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumGrupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu AgroSpace | Pošaljite zapažanja

re3dataOpenAIRERCUB