Универзитет у Београду - Пољопривредни факултет
AgroSpace - Репозиторијум Пољопривредног факултета
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Management power and strategy in motivating the personnel

Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije

Нема приказа
Аутори
Živković, Dragić
Sredojević, Zorica
Urošević, Mirko
Tešić, Radomir
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel.
Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.
Кључне речи:
strategic control / behavior of company staff / stimulating effect / dissimulating effect / employees performance / negative con­sequences / strategijska kontrola / ponašanje zaposlenih / stimulativno dejstvo / destimulativno dejstvo / učinak zaposlenih / negativne posledice
Извор:
Strategijski menadžment, 2005, 10, 1-2, 87-90
Издавач:
  • Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica

ISSN: 0354-8414

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
URI
http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/960
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
Poljoprivredni fakultet
TY  - JOUR
AU  - Živković, Dragić
AU  - Sredojević, Zorica
AU  - Urošević, Mirko
AU  - Tešić, Radomir
PY  - 2005
UR  - http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/960
AB  - The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel.
AB  - Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.
PB  - Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica
T2  - Strategijski menadžment
T1  - Management power and strategy in motivating the personnel
T1  - Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije
EP  - 90
IS  - 1-2
SP  - 87
VL  - 10
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
ER  - 
@article{
author = "Živković, Dragić and Sredojević, Zorica and Urošević, Mirko and Tešić, Radomir",
year = "2005",
abstract = "The role of management in both profitable and non-profitable organizations is to ensure an efficient use of manpower and physical resources in order to achieve a goal. Professional managers have evolved based on labor division and are expected to manage an organization using the knowledge and skill acquired. Therefore, the need arises to stimulate them in an efficient way. Market economy is expected to contribute to the enhancement of permanent activities in the development and implementation of adequate models for motivating the personnel., Uloga menadžmenta je da na efikasan način obezbedi i koristi ljudski napor i fizičke resurse u podsticanju nekog cilja i on postoji u svim organizacijama, profitnim i neprofitnim. Profesionalizacija menadžera je rezultat podele rada, odnosno specijalizacije za profesionalno bavljenje upravom preduzeća, zašta je potrebno odgovarajuće znanje, umeće i veština. Otuda i potreba i nužnost da se ovi kadrovi na efikasan način stimulišu. Ostvarenje ovog zahteva u dobroj meri će u uslovima razvijene tržišne privrede uticati na razvijanje permanentnih aktivnosti ka iznalaženju i uvođenju što adekvatnijih modela motivacije radnog osoblja u organizacijama.",
publisher = "Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica",
journal = "Strategijski menadžment",
title = "Management power and strategy in motivating the personnel, Moć i strategija menadžmenta u motivisanju osoblja organizacije",
pages = "90-87",
number = "1-2",
volume = "10",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960"
}
Živković, D., Sredojević, Z., Urošević, M.,& Tešić, R.. (2005). Management power and strategy in motivating the personnel. in Strategijski menadžment
Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet, Subotica., 10(1-2), 87-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960
Živković D, Sredojević Z, Urošević M, Tešić R. Management power and strategy in motivating the personnel. in Strategijski menadžment. 2005;10(1-2):87-90.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960 .
Živković, Dragić, Sredojević, Zorica, Urošević, Mirko, Tešić, Radomir, "Management power and strategy in motivating the personnel" in Strategijski menadžment, 10, no. 1-2 (2005):87-90,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_960 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму AgroSpace | Пошаљите запажања

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму AgroSpace | Пошаљите запажања

re3dataOpenAIRERCUB