Приказ основних података о документу

Marketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji

dc.creatorSmederevac-Lalić, Marija
dc.creatorZarić, Vlade
dc.creatorHegediš, Aleksandar
dc.creatorLenhardt, Mirjana
dc.creatorMicković, Branislav
dc.creatorVisnjić-Jeftić, Željka
dc.creatorPucar, Milica
dc.creatorCvijanović, Gorcin
dc.date.accessioned2020-12-17T23:08:52Z
dc.date.available2020-12-17T23:08:52Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/5520
dc.description.abstractRibolov na otvorenim vodama u Srbiji obuhvata privredni, rekreativni i sanacioni ribolov. Zakonski je definisano da se prometom mogu baviti proizvođači, privredna društva i preduzetnici registrovani za promet ribe, kao i privredna društva i preduzetnici koji obavljaju privredni ribolov. Istraživanje je bazirano na prikupljanju podataka o prometu, anketiranjem prodajnih objekata (ribarnice i restorani u Beogradu) i anketiranjem ribara koji ribare na Dunavu. Cilj rada je da istraži marketinške kanale prodaje ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji, obrađivanjem podataka prikupljenih anketiranjem različitih nivoa prodaje. Aktivnosti vezane za ribolov su u nadležnosti 4 ministarstva što stvara ambijent koji je za ribare netransparentan. Organizovan otkup ribe ne postoji, najveći deo ulova ide tokovima sivog tržišta. Većina prometa ribe ulovljene na Dunavu prolazi kroz kratke marketinške kanale, zbog čega ribari ostvaruju malu zaradu.sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Technological Development (TD or TR)/37009/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/46001/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/173045/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.source6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12
dc.subjectcommercial fishingen
dc.subjectmarketing of fishen
dc.subjectexports and imports of fishen
dc.subjectprivredni ribolovsr
dc.subjectplasman ribesr
dc.subjectotkupsr
dc.subjectizvoz i uvoz ribesr
dc.titleThe Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Riversen
dc.titleMarketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbijisr
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseARR
dc.identifier.fulltexthttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/bitstream/id/4016/5517.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу