University of Belgrade - Faculty of Agriculture
AgroSpace - Faculty of Agriculture Repository
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   AgroSpace
  • Poljoprivredni fakultet
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Students' perception of incorporating Moodle in an ESP context

Percepcija studenata o uključivanju platforme MOODLE u kontekst engleskog jezika za posebne namene

Thumbnail
2016
4286.pdf (1.300Mb)
Authors
Djordjević, Danijela
Stefanowicz-Kocol, Anna
article (publishedVersion)
Metadata
Show full item record
Abstract
A Moodle platform can be successfully integrated into any course for the purpose of introducing e-learning as well as blended learning. The aim of this paper was to investigate whether students were content with having the Moodle platform as a part of the course English for Specific Purposes. The respondents were the students of the Faculty of Agriculture, University of Belgrade. The primary objective of this research was to see whether students find e-learning, and the Moodle course in particular, favourable to their learning. Furthermore, we were also eager to hear about their attitudes towards communication with other students and the teacher as well as about their preferable form and way of learning. Finally, we wanted to learn how their self-assessment correlated with their attitudes towards e-learning in order to reach some conclusions for further research.
Primena informacionih tehnologija u nastavi različitih predmeta, pa tako i stranog jezika, na bilo kom nivou školovanja, postala je gotovo neizbežna. Platforma MOODLE (engl. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) može se prilično uspešno integrisati radi uvođenja učenja na daljinu, kao i hibridnog učenja. U radu su date teorijske osnove o upotrebi platforme MOODLE u kontekstu učenja na daljinu, kao i hibridnog učenja, uz napomene o određenim mogućim poteškoćama i nedostacima. Ovaj rad je imao za cilj da ispita da li su studenti zadovoljni upotrebom platforme MOODLE koja je korišćena u nastavi predmeta Engleski jezik za posebne namene. Ispitanici su bili studenti Poljoprivrednog fakulteta, Univerziteta u Beogradu. Glavni cilj ovog istraživanja bio je da se utvrdi da li studenti učenje na daljinu, naročito platformu MOODLE smatraju korisnom za njihovo učenje. Pored toga, studenti su imali prilike da sami ocene svoje poznavanje rada na računaru i engleskog jezika. Dalje, že...leli smo da saznamo više o njihovoj percepciji i o stavovima prema komunikaciji sa drugim studentima i sa nastavnikom, kao i o njihovim omiljenim oblicima i načinima učenja. Zatim, saznali smo koje su prednosti i nedostaci upotrebe informacionih tehnologa u nastavi stranog jezika. Na osnovu dobijenih rezultata, može se zaključiti da je upotreba platforme MOODLE u okviru klasičnog učenja u učionici ohrabrila saradnju i povećala samopouzdanje studenata u pogledu njihovog znanja engleskog jezika i njihove nezavisnosti. U vezi sa time, rezultati ovog istraživanja pokazuju da su ispitanici bili radi da sarađuju sa svojim kolegama, da se obrate za pomoć ili dodatna objašnjenja. Stoga je verovatno da u kontekstu hibridnog učenja, studenti mogu usvojiti neke nove veštine, koje bi im pomogle da uče brže i na različite načine. Na kraju, želeli smo da utvrdimo kako njihova samoevaluacija korelira sa njihovim stavovima prema učenju na daljinu kako bismo došli do zaključaka koji bi se mogli koristiti kao polazna osnova za neka buduća istraživanja.

Keywords:
Moodle / e-learning / English for Specific Purposes / students' perception / Moodle / učenje na daljinu / engleski jezik za posebne namene / percepcija studenata
Source:
Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 2016, 46-4, 117-139
Publisher:
  • Univerzitet u Prištini - Filozofski fakultet, Kosovska Mitrovica

DOI: 10.5937/zrffp46-12229

ISSN: 0354-3293

[ Google Scholar ]
URI
http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/4289
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
Poljoprivredni fakultet

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the AgroSpace Repository | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the AgroSpace Repository | Send Feedback

re3dataOpenAIRERCUB