Приказ основних података о документу

Negovanje uspešnih odnosa sa kupcima - slučaj AWT kompanije distributera robe široke potrošnje

dc.creatorZarić, Vlade
dc.creatorKuveljić, Bojana
dc.creatorRakonjac, Svetlana
dc.date.accessioned2020-12-17T21:31:23Z
dc.date.available2020-12-17T21:31:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0350-5928
dc.identifier.urihttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/3979
dc.description.abstractEconomic development is forcing companies to build, maintain and nurture partnerships with customers. The buyer is the essential link for the success, sustainability and prosperity of producers and distributors. In modern market conditions only cooperation ensures companies' survival. Therefore, companies nurture relationships with their customers. In this way they ensure customers' loyalty. The subjects of this research are the relationship between sales and customers, the factor on which they depend and the benefits of a good relationship. The aim of this study was to review the primary benefits that build good relationships with customers, which ensures success, sustainability and survival of companies in market conditions.en
dc.description.abstractEkonomski razvoj primorava kompanije da izgrade, održavaju i neguju partnerske odnose sa kupcima. Kupac predstavlja najbitniju kariku za uspešnost, održivost i prosperitet proizvođača i distributera. U savremenim tržišnim uslovima samo timski rad daje rezultate i obezbeđuje opstanak. Zbog toga se kompanije povezuju sa svojim kupcima. Na ovaj način se obezbeđuje lojalnost kupaca. Predmet ovog istraživanja su odnosi prodavaca sa kupcima, faktori od kojih zavisi uspešnost odnosa sa kupcima kao i benefiti od dobrih odnosa. Cilj ovog istraživanja je da se sagledaju osnovni benefiti koje donose dobri odnosi kompanija sa kupcima, a koji obezbeđuju uspešnost, održivost i opstanak firmi u savremenim tržišnim uslovima.sr
dc.publisherUniverzitet u Novom Sadu - Poljoprivredni fakultet - Departman za ekonomiku poljoprivrede i sociologiju sela, Novi Sad
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/46001/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Technological Development (TD or TR)/31034/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.sourceAgroekonomika
dc.subjectbuyeren
dc.subjectsalesen
dc.subjectcustomer relationsen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectkupacsr
dc.subjectprodajasr
dc.subjectodnosi sa kupcimasr
dc.subjectlojalnostsr
dc.titleFostering successful relationships with customers: The case of AWT company distributing consumer goodsen
dc.titleNegovanje uspešnih odnosa sa kupcima - slučaj AWT kompanije distributera robe široke potrošnjesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage141
dc.citation.issue67
dc.citation.other44(67): 133-141
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage133
dc.citation.volume44
dc.identifier.fulltexthttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/bitstream/id/2527/3976.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_3979
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу