Micković, Branislav

Link to this page

Authority KeyName Variants
9e54287f-5815-45f4-ae2f-58093baf51e2
  • Micković, Branislav (1)
Projects

Author's Bibliography

The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers

Smederevac-Lalić, Marija; Zarić, Vlade; Hegediš, Aleksandar; Lenhardt, Mirjana; Micković, Branislav; Visnjić-Jeftić, Željka; Pucar, Milica; Cvijanović, Gorcin

(2013)

TY  - CONF
AU  - Smederevac-Lalić, Marija
AU  - Zarić, Vlade
AU  - Hegediš, Aleksandar
AU  - Lenhardt, Mirjana
AU  - Micković, Branislav
AU  - Visnjić-Jeftić, Željka
AU  - Pucar, Milica
AU  - Cvijanović, Gorcin
PY  - 2013
UR  - http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/5520
AB  - Ribolov na otvorenim vodama u Srbiji obuhvata privredni, rekreativni i sanacioni ribolov. Zakonski je definisano da se prometom mogu baviti proizvođači, privredna društva i preduzetnici registrovani za promet ribe, kao i privredna društva i preduzetnici koji obavljaju privredni ribolov. Istraživanje je bazirano na prikupljanju podataka o prometu, anketiranjem prodajnih objekata (ribarnice i restorani u Beogradu) i anketiranjem ribara koji ribare na Dunavu. Cilj rada je da istraži marketinške kanale prodaje ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji, obrađivanjem podataka prikupljenih anketiranjem različitih nivoa prodaje. Aktivnosti vezane za ribolov su u nadležnosti 4 ministarstva što stvara ambijent koji je za ribare netransparentan. Organizovan otkup ribe ne postoji, najveći deo ulova ide tokovima sivog tržišta. Većina prometa ribe ulovljene na Dunavu prolazi kroz kratke marketinške kanale, zbog čega ribari ostvaruju malu zaradu.
C3  - 6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12
T1  - The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers
T1  - Marketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520
ER  - 
@conference{
author = "Smederevac-Lalić, Marija and Zarić, Vlade and Hegediš, Aleksandar and Lenhardt, Mirjana and Micković, Branislav and Visnjić-Jeftić, Željka and Pucar, Milica and Cvijanović, Gorcin",
year = "2013",
abstract = "Ribolov na otvorenim vodama u Srbiji obuhvata privredni, rekreativni i sanacioni ribolov. Zakonski je definisano da se prometom mogu baviti proizvođači, privredna društva i preduzetnici registrovani za promet ribe, kao i privredna društva i preduzetnici koji obavljaju privredni ribolov. Istraživanje je bazirano na prikupljanju podataka o prometu, anketiranjem prodajnih objekata (ribarnice i restorani u Beogradu) i anketiranjem ribara koji ribare na Dunavu. Cilj rada je da istraži marketinške kanale prodaje ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji, obrađivanjem podataka prikupljenih anketiranjem različitih nivoa prodaje. Aktivnosti vezane za ribolov su u nadležnosti 4 ministarstva što stvara ambijent koji je za ribare netransparentan. Organizovan otkup ribe ne postoji, najveći deo ulova ide tokovima sivog tržišta. Većina prometa ribe ulovljene na Dunavu prolazi kroz kratke marketinške kanale, zbog čega ribari ostvaruju malu zaradu.",
journal = "6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12",
title = "The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers, Marketinški kanali ribe ulovljene na otvorenim vodama u Srbiji",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520"
}
Smederevac-Lalić, M., Zarić, V., Hegediš, A., Lenhardt, M., Micković, B., Visnjić-Jeftić, Ž., Pucar, M.,& Cvijanović, G.. (2013). The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers. in 6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520
Smederevac-Lalić M, Zarić V, Hegediš A, Lenhardt M, Micković B, Visnjić-Jeftić Ž, Pucar M, Cvijanović G. The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers. in 6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12. 2013;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520 .
Smederevac-Lalić, Marija, Zarić, Vlade, Hegediš, Aleksandar, Lenhardt, Mirjana, Micković, Branislav, Visnjić-Jeftić, Željka, Pucar, Milica, Cvijanović, Gorcin, "The Marketing Channels of Fish Caught in Large Serbian Rivers" in 6. International Conference “Water & Fish” Faculty of Agriculture, Belgrade-Zemun, Serbia, June, 12 (2013),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_agrospace_5520 .