Приказ основних података о документу

Upravljanje ljudskim resursima u 'AD Imlek Beograd'

dc.creatorSamardžić, Maja
dc.creatorŽivković, Dragić
dc.creatorRajić, Zoran
dc.creatorJelić, Sreten
dc.date.accessioned2020-12-17T21:46:30Z
dc.date.available2020-12-17T21:46:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0352-3462
dc.identifier.urihttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/4222
dc.description.abstractHuman resources include overall human potential within an organization: the available knowledge and experience, usable skills and abilities, possible ideas and creations, the level of motivation and interest in the achievement of organizational objectives, etc. The objective of this paper is to highlight the role and importance of human resource management (HRM) in achieving business success, based on the analysis of the most important theoretical and practical aspects of human resource management at the 'Imlek' Company. This study required the use of different methods and techniques such as: content analysis, case study, observation, testing and systemic approach. The study showed that sale of the Imlek Company products was widespread in the country and the region. An ongoing market advantage is achieved due to a high quality standard of products, and primarily due to an effective management of human resources. Company management should make formalization and unification, and implement a set of measures in order to improve discipline of the employees. Top workers should be motivated through incentives for performance and innovation.en
dc.description.abstractLjudski resursi uključuju ukupne ljudske potencijale unutar organizacije: dostupno znanje i iskustvo, upotrebljive veštine i sposobnosti, moguće ideje i kreacije, nivo motivacije i interesovanja u ostvarivanju ciljeva organizacije, itd. Cilj ovog rada je da ukaže na ulogu i značaj koji upravljanje ljudskim resursima (ULjR) ima na poslovanje i ostvarivanje uspeha, i to na osnovu analize teorijski i praktično najznačajnijih aktivnosti upravljanja ljudskim resursima u kompaniji 'Imlek'. U pripremi ove studije korišćeni su različiti metodi i tehnike, kao što su: analiza sadržaja, studija slučaja, posmatranje, ispitivanje i sistemski pristup. Studija je pokazala da je prodaja proizvoda kompanije Implek široko rasprostranjena u zemlji i regionu. Postojeća prednost na tržištu postignuta je standardnim proizvodima visokog kvaliteta, ali pre svega, efikasnim upravljanjem ljudskim resursima. Menadžment kompanije treba da ostvari formalizaciju i ujedinjenje, i sprovede niz mera u cilju poboljšanja discipline zaposlenih. Najbolje radnike treba motivisati putem podsticaja za ostvarene rezultate i inovacije.sr
dc.publisherNaučno društvo agrarnih ekonomista Balkana, Beograd, Institut za ekonomiku poljoprivrede, Beograd i Akademija ekonomskih nauka, Bukurešt
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179028/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceEkonomika poljoprivrede
dc.subjectmanagement and/or managingen
dc.subjecthuman resourcesen
dc.subjectbusiness improvementen
dc.subjectcareer developmenten
dc.subjectmilk and dairy productsen
dc.subjectmenadžment i/ili upravljanjesr
dc.subjectljudski resursisr
dc.subjectunapređenje poslovanjasr
dc.subjectrazvoj karijeresr
dc.subjectmleko i mlečni proizvodisr
dc.titleHuman resource management at 'AD Imlek Belgrade'en
dc.titleUpravljanje ljudskim resursima u 'AD Imlek Beograd'sr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage697
dc.citation.issue2
dc.citation.other63(2): 681-697
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage681
dc.citation.volume63
dc.identifier.doi10.5937/ekoPolj1602681S
dc.identifier.fulltexthttp://aspace.agrif.bg.ac.rs/bitstream/id/2768/4219.pdf
dc.identifier.wos000446778400021
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу